Bra första dag på jobbet! :)

Aaaaaaaaaaloha. ;D Haha, jobbet var super bra idag eller ovanligt nog så trivs jag för att vara första gången, klickade liksom bra med alla, speciellt en tjej som också ska sommarjobba nu i 3 veckor. :) Så nu kan jag nog gå dit imorgon i lugn och ro utan att ha ont i magen utav nervositet. Hur som helst, det fanns inte så jätte mycket att göra maybe, man är ju inte ensam heller så man följer typ bara med ordinarie personal och typ städar och gör frukost åt dom äldre o.s.v. Så det kommer nog bli bra det här. Men men, jag var så sur igår och var nära på att få ett sammanbrott, tur var så fanns min älskling vid min sida och stötta mig så jag fick gråta ut mot hans axel. Jag var väldigt stressad hela dagen igår och att kläderna inte torka trots att dom hängt i torkrummet i 2 timmar gjorde inte saken bättre. Allt gick bara helt åt skogen igår! Fick stanna uppe längre för var ju tvungen att hänga alla kläder överallt i rummet sen efter det kunde jag gå och duscha sen lägga mig. Somna inte för äns 00:30 och vakna 06:00 imorse, så kommer nog sova rätt så gott inatt. Jag fick även panik imorse när jag vakna, nämligen utav sendrag i vaden! :( Aj aj, säger jag bara. Icke skönt. Men aja, nu ska jag duscha igen sen ska jag mysa med mitt allt. Byyyyeeee. <3 /Jennifer.


Kommentarer

Skriv nånting sött här!

Du heter?
Remember me! ;)

Din e-mail? Endast jag kan se den.

Din blogg heter?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0