MVC today.

Snacka om trött .. Har jobbat idag, hade lite mer att göra idag än igår i alla fall men det var ändå rätt lugnt och kul för börjar komma in i det hela nu. Efter det så åkte jag och älsklingen till MVC i Huddinge och gjorde koll på våran lilla plutt. Har inte gått upp så mycket mer sen sist men det var ju bara 2 veckor sen som jag var där, hjärtat slog som det ska och jag följer min kurva men där emot börjar järnvärdet sjunka lite, dags att kanske ta järntabletterna mer regelbundet? Aja, ska hoppa in i duschen nu, är så otroligt trött för vakna flera gånger inatt och trodde jag försov mig .. :/ Godnatt people! <3 /Jennifer.

Kommentarer
Postat av: M.

Jaa , jag vet såg dig i centrum med den :) Haha taack så mycket :) <3

2010-07-07 @ 17:29:00
URL: http://meelajna.blogg.se/

Skriv nånting sött här!

Du heter?
Remember me! ;)

Din e-mail? Endast jag kan se den.

Din blogg heter?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0