Skötbord inhandlat idag.

Klockan är väldigt mycket, men vi kom faktiskt hem för inte så länge sen, typ ca 40 minuter sen. Vi har varit hos Josefine ett tag och satt ute och hållt myggorna sällskap. Sen när vi skulle gå så orkade vi inte vänta 25 minuter på bussen så det blev en kvällspromenad hem idag igen. Idag börja jag dagen med att gå upp och steka lite ägg och bacon till min lilla gubbe, hehe. ;) Jag skämmer bort honom. (a) Men det är som sagt jag som satt honom på diet så då får jag väl hjälpa honom lite också. Sen så följde han med mig till Farsta centrum när jag skulle träffa min kontakt person, vi åt på en restaurang som jag så många gånger gått förbi i mitt liv men aldrig gått in på, så idag tog jag chansen och vi åt där. Kan säga att jag var inte riktigt nöjd med maten, tog hamburgar tallrik men jag kan tänka mig att pizzorna där är goda. Efter det så kolla vi snabbt lite i affärer och då var det min tur att bli bortskämd, hihi. Elias köpte en tröja till mig som jag så gärna ville ha från Gina tricot, jag vet att alla har säkert såna men jag var bara tvungen att ha en också. Men jag tog en baby blå eller turkos eller vad det nu är för färg, tror dom flesta väljer rosa annars .. Sen åkte vi till Trångsund och mötte upp svägerska efter jobbet och åkte raka vägen mot IKEA. :) Där vi inhandlade det nya skötbordet till Valentino som jag är så stolt över, det ända som fattas nu är bilbarnstol och badbalja! Sen höll vi på hela kvällen med att montera upp den där, så efter typ 2 timmar blev vi klara och då åkte vi upp till Josefine som hade nattat lillen. :) Så dagen har vart skön med lagom dåligt väder. :/ Aja, ska lägga mig nu .. Pusshej. <3 /Jennifer.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej :) jaa det gör jag :) neej tyvärr, idag var min sista dag. Har redan jobbat mina tre veckor :/



pusspuss <3

2010-07-02 @ 15:26:51

Skriv nånting sött här!

Du heter?
Remember me! ;)

Din e-mail? Endast jag kan se den.

Din blogg heter?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0