Längtar för varje dag som går. ;D

Det börjar närma sig nu, bara några dagar kvar tills jag börjar jobba och bara några veckor kvar tills våran lilla ängel föds! :) Idag så tog jag en lång härlig dusch efter att vi hade ätit lunch. Sen så gick jag och älskling upp till centrum, endast för att handla hade vi tänkt. Vi köpte lite nyttigheter som fullkorns pasta, grovt bröd, frukt, mild vanilj yoghurt o.s.v. till Elias diet, hehe. Sen köpte vi medicin på apoteket och så skulle vi precis gå hem men så fick vi syn på hans föräldrar så vi tänkte att vi kunde åka med dom .. Men tydligen skulle dom till Farsta också så det blev en runda dit, sen var det dags att hämta svägerska från jobbet. När vi kom hem så blev hon sugen på att smaka på sushi igen som hon inte har gjort på länge, så vi gick upp till centrum igen och hon bjöd mig också på några bitar. (a) Så idag har jag mest tagit det lugnt bara typ . Imorgon ska jag luncha med min gamla kontakt person och snacka lite skit så det ska bli kul. Sen tror jag att vi ska till IKEA och köpa skötbordet! ;D och under tiden ska Elias spela fotboll med några så vi möts väl efter det och badar, i hope! :) Men ska lägga in en bild på veckans mage nu också. Tjingeling! <3 / Jennifer.



Gotti gott med sushi! ;)


Kommentarer
Postat av: abdul

du vet väl att mann inte ska äta sushi när man e gravid? eller fisk överhuvudtaget..

2010-07-01 @ 18:30:41
Postat av: Jennifer

Abdul - Sv; Det där är bara en myt, det är så många som säger olika hit och dit men jag har själv frågat min barnmorska om det och hon sa att jag fick .. och man ska visst äta fisk 2 - 3 gånger i veckan för att få i sig vissa fetter som finns i fisk som är bra för en själv och barnet så det är inga problem med det men där emot ska man se upp med vissa fiskar som kommer vänern eller vättern och t.ex torsk om det inte är på burk. Tro mig, jag är inte dum i huvudet och stoppar i mig vad som helst utan att inte veta om vad som är bra eller dåligt innan.

2010-07-01 @ 23:56:54
URL: http://familjenperezpalma.blogg.se/

Skriv nånting sött här!

Du heter?
Remember me! ;)

Din e-mail? Endast jag kan se den.

Din blogg heter?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0