Nu är jag helt slut ..

Den här dagen har känts väldigt lång på nåt sätt. Jag vaknade vid 09:00 tiden. Steg upp och gjorde frukost åt min kära, jag har satt honom på diet, hihi. Nej men sen så åt vi frukost tillsammans och så, efter det så ringde min pappa och bad mig komma till Söder för jag hade inte träffat honom på ett tag men eftersom att vi hade planerat att dra och bada så kunde jag inte stanna så länge för då känns det som om att solen skulle gå ner. :/ Men vi käkade ändå lunch ihop på en restaurang och jag tog en saftig grillbiff med pommes frites och bearnise. Sen åkte jag till Skogås igen så jag och älskling kunde dra och bada, men när jag precis var hemma typ, så har jag sån otur att när jag går av bussen så snubblar jag lite halvt på en stålgrej som stack upp från marken och rev upp min fot. AJ AJ, säger jag bara. :/ Det gjorde till och med så ont att jag börja gråta lite *snyft* eller så kanske det är för att jag är så känslig just nu. Men gullig som Elias var så sprang han i 200 km/h (haha, skämt och sido) men han sprang i alla fall ner till mig och hjälpte mig. Dom hade inget plåster hemma heller så han knacka på hos grannen så vi fick plåster. (a) Efter det så plåstra han om mig och jag vilade en stund. Men envis som jag är så vill jag icke sitta inne! Så när hans padre kom hem så åkte vi till Hökarängsbadet så vi kom ut en stund ändå, jag ville så gärna bada men min fot gjorde lite ont så kunde inte göra det riktigt ännu. Men jag gick i alla fall i upp till midjan och sen upp igen. Sen var det dags att ta vårat pick och pack och dra igen, för vi skulle åka och hämta Svägerska efter jobbet. Sen släppte svärfar av oss i centrum, så vi köpte glass och satt vid fontänen en stund. När vi kom hem så var det bara några minuter kvar tills träningen skulle börja hos Renato, för min älskling skulle träna. Själv så duscha jag och fräscha till mig lite efter en lång och svettig dag för jag skulle möta min vän som har flyttat hit nu, wihii! Hon har flyttat till min gamla fostermamma, så det var roligt att träffa henne också igen och självklart lill tösen som har blivit så stor nu. ;D Åt lite middag tillsammans med dom, lasagne blev det och sen tog vi oss en promenix ner till centrum igen och mötte Elias samtidigt som jag visade henne runt lite också. Sen följde vi med henne tillbaka hem för lillen skulle nattas och då stanna vi kvar en liten stund, åt jordgubbar och prata. Jag tänkte att det kan väl inte vara så långt från Rondovägen hem så vi skulle gå men vi gick HELT vilse och gick i 40 minuter, haha! Så nu har vi kommit hem och jag kan säga att jag har lagom ont i hela kroppen just nu .. Speciellt mina stackars fossingar, bäckenet och lite magen för att jag fick håll efter ett tag. Men oj, nu kände jag att det blev ett väldigt långt inlägg här, hehe. Men nu ska lägga mig ner och slappa brevid mitt hjärtegull. Ni får ha det så bra sötnosar! Puss puss. <3 /Jennifer.

   

Min onda fot. :/ Men den pryddes ganska fint med Dumbo plåster, eller hur? Haha!


Kommentarer
Postat av: jannina

Stackars din fooot!!

men vad roligt att du fick en lyckad dag ändå <3

2010-06-30 @ 12:58:01
Postat av: Jennifer

Jannina - Sv; hahah ja, fifan idag kan jag gå i alla fall! men igår på innan träningen , de va hemskt :P haha <3

2010-06-30 @ 22:44:19
URL: http://familjenperezpalma.blogg.se/

Skriv nånting sött här!

Du heter?
Remember me! ;)

Din e-mail? Endast jag kan se den.

Din blogg heter?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0