SOMMAR TIDER, HEJ HEJ!

Halli hallå, nu är vi hemma. :) Idag har vi varit och badat i Jordbro, det var så himla nice. ;) Sen så handlade vi på Willys efter det, en MASSA hamburgare som vi ska grilla på baby shower, eller ja, baby shower vet jag inte utan det är väl mer en "grill fest" eller inte äns det, haha. Utan bara grilla och umgås med våra nära och kära. :) Hur som helst så kommer det bli trevligt, sen så käkade vi på grillen. Det fick bli pizza denna gång .. Första gången på lääääääänge som jag äter en HEL pizza, mohahaha. Förut så blev jag bara äcklad av att se på en pizza och mådde illa så fort jag kände lukten typ. Måste ha nåt med graviditeten att göra. :/ Men nu mår jag så bra så, så nu kan jag äta vad som helst! :) Faktum är att jag har inte heller varit så sugen på nånting speciellt som vissa brukar bli, kanske mer frukt och grönsaker förut i alla fall och sen så har jag svårt för friterat. Nog snackat om mat nu för jag är propp mätt. Imorgon är det fredag och midsommar! Inte för att vi ska fira det direkt, har nog firat midsommar kanske 1 gång i mitt liv. Typ när man var mindre och pappa gjorde en blomm krans åt mig, men imorgon ska vi nog dra och bada igen, bäst att passa på när det är så varmt. Sen så ska vi ju till min svåger som sagt och grilla. Jag bara älskar mitt liv just nu måste jag erkänna. (a) Jag slänger in några pics från dagen och sen ska jag hoppa in i duschen med min kära. (Vi kan typ aldrig vara ifrån varandra, måste t.o.m duscha tillsammans, haha.) 1000 pussar på er! :) <3 /Jennifer.



Ursäkta, men vill inte visa mitt uppsvullna köttbulle ansikte. :$ Men älskling är söt. :)



Haha, något lyckliga, eller?



Beso. <3


Kommentarer
Postat av: M

fan vad fina ni är jennifer .

längtar tills valentino kommer ut så ja får

pussa määäängder på honom :)



jag vet faktisk inte vem de va som börja

me smell a later , minns bara att du o ja sa de massa

på solis haha :P

2010-06-24 @ 20:31:50
URL: http://mmassiani.blogg.se/
Postat av: Cami

aaw ni e så sööta tsm :D <3

2010-06-25 @ 17:12:21
URL: http://aboutesg.blogg.se/
Postat av: Felicia

naaaw, vad söta ni e :)

2010-06-25 @ 21:26:35
URL: http://falicialindberg.blogg.se/

Skriv nånting sött här!

Du heter?
Remember me! ;)

Din e-mail? Endast jag kan se den.

Din blogg heter?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0