Trötter. :/

Tjenixen, ligger här helt nyvaken. ;O, har varit på MVC idag och jag vaknade 08:30 imorse. (Det är någon timme för tidigt för mig) Hade gärna velat sova lite till för annars fungerar jag inte som jag ska. Fattar inte hur jag ska klara av att jobba snart och behöva gå upp 07:00 varje morgon minst? Men och andra sidan så får jag väl gå och lägga mig tidigare helt enkelt och inte somna efter midnatt som jag gör. Det gick bra på MVC idag i alla fall, hjärtat slog 133 slag per minut så det slår som det ska på lillen. :) Jag har gått upp yttligare 1 kg på 3 veckor. -.-
Blodtrycket var bra och allt är på sin plats, hihi. Jag åkte direkt hem till älsklingen som hade varit hemma och väntat, vi hade tänkt att dra till Jordbro badet idag men hans föräldrar var icke hemma och har fortfarande inte kommit hem? :/ Så efter att vi hade ätit så la vi oss ner och bums, så slocknar jag. Sen blir jag väckt av att Elias tjatar om att jag ska hänga med ut när han ska spela fotboll med sin bror och barnen, men jag har fortfarande inte piggnat till så jag blev lämnad kvar ensam i sängen. :/ Aja, så därför kan jag alltid passa på att uppdatera lite. :) Haha, fast oj nu ringde Elias precis och är redan påväg hem men han har inga nycklar så måste gå ner och öppna porten. Lägger in bild på veckans mage sen. ;) Puss puss. <3 /Jennifer.


Kommentarer

Skriv nånting sött här!

Du heter?
Remember me! ;)

Din e-mail? Endast jag kan se den.

Din blogg heter?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0