GLAD MIDSOMMAR!

Hej min underbara läsare! Sitter och har lite tråkigt medans vi väntar på att Chile matchen ska börja snart så jag klämmer in 1 inlägg. (a) Hur har ni det? Säkert ingen som kommer läsa det här nu, jag antar att alla är ute på landet eller på någon äng och firar midsommar och dricker snaps, haha. Men glad midsommar i alla fall!
Idag gick vi upp rätt så tidigt och drog till Handen precis när dom öppnat typ, det var jag, min älskling, svägerska och våran granne Rafsa som åkte dit. :) När vi kom dit så gick vi till Proffesional nails och gjorde våra naglar. (Alla utom Elias då -.-) Men men, dom gjorde förlängning och jag gjorde bara vanlig fransk manikyr .. Sen efter det så kollade vi lite i affärer och min gulliga svägerska köpte en klänning till mig från Cubus som jag kan ha på mig imorgon! Efter att vi hade handlat så käka vi på Mc donalds, ovanligt va? Nej, men nu när det är sommar och allt så får man faktiskt unna sig och jag behöver ändå inte tänka på någon beach 2010 här inte. Sen så skulle Rafsa hem så vi gick till Rudan för att checka in läget där lite och sola! Så det kommer nog bli jätte bra imorgon, hihi. förutom att det var massa äckliga fåglar som flög omkring jätte nära, så kunde inte sola ansiktet riktigt för låg med min t-shirt för så jag inte skulle få fågel skit på mig. (Har faktiskt fått det förut av duvorna i slussen -.-)
Sen så gick jag och älsklingen upp till centrum i alla fall när vi kom hem och handlade lite snacks till kvällens match och även Oreo kakor som vi ska testa, haha. Vrid, slicka, doppa! Hm? Men det ska bli roligt att testa något nytt. Hoppas dom är goda bara. :) Men nu har vi fått besök av Elias kompisar Maria och Kattis, så ska väl börja "avrunda" .. Ha det bra, puss puss. <3 /Jennifer.

By the way, jag som tjatar så mycket om min svägerska, kanske ska lägga in en liten bild på oss så ni får se henne. :)




Tack för att du alltid finns och ställer upp i vått och torrt! Du är den bästa svägerskan man kan ha! <3



Mina vackra naglar! *STOLT*


Kommentarer
Postat av: jannina

naaaaw va du e gullig!!

du e bäst hjärtat

love u // cuñada ;)

2010-06-25 @ 18:51:54
Postat av: Jennifer

Jannina - Sv; hihi :) (a) , te amo "tambien" (?) ;D .. by the way, kollar du på TV 4+ nu? <3

2010-06-25 @ 19:21:04
URL: http://familjenperezpalma.blogg.se/
Postat av: jannina

no ...väntar på el partido de chile - españa :D jejeje

2010-06-25 @ 20:07:36
Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

Jag har en tävling i min blogg där DU har chansen att bestämma vad jag ska säga i ett videoinlägg.

Jag drar en slumpmässig vinnare inom 24h som dels får videoinlägget samt blir länkad.



Det gäller att kommentera så mycket du bara kan. Ju fler kommentarer, ju större chans har du att vinna!



För att komma till tävlingen klickar du på länken:

http://mollymus.blogg.se/2010/june/tavling-videoblogg.html#comment



LYCKA TILL!!! :D

2010-06-25 @ 21:56:08
URL: http://mollymus.blogg.se/
Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

Jaa det ska jag göra imorrn! :D tack för idén ihihi :D

2010-06-25 @ 23:02:14
URL: http://mollymus.blogg.se/

Skriv nånting sött här!

Du heter?
Remember me! ;)

Din e-mail? Endast jag kan se den.

Din blogg heter?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0