Baby shower. <3

Allå allå allå. :) Idag hade vi äntligen våran baby shower, hehe. Det var fett nice, vi grillade i Rudan och vi blev några stycken i alla fall. Men det blåste lite mycket där borta så efter vi hade käkat och så, så åkte vi till Skgås och älsklingen köpte cancer pinnar och sen satte vi oss bakom ett dagis där vi satt i typ FLERA timmar och bara chilla och snacka, så det var ändå skönt att umgås lite. :) Tackar dom som kom och tråkigt att det var många som hoppa av. :/ Men men, vi ska ha en till baby shower sen för släkten och familjen också. :) Orkar inte skriva så mycket idag, måste hoppa in i duschen och duscha av mig all rök lukt innan det blir för sent .. Men här kommer lite bilder. :) Godnattish, puss. <3 /Jennifer.



Hehe, grillmästaren själv Isaac. :)



Timmi och min älskling. (Som var extra skit snygg idag!)



Jag och en apa (Sina) i klätterställningen. :'D



Haha, what a fuck?



Nicole och Camila kom också en stund och var med oss! :)



Jeppe and me. :)

I Skogås trakterna.



Tjooooooooockis!



Isaac, Soraya och Jesper. :)




Kommentarer
Postat av: natta

ååh sött jag vill också vara gravid :D

2010-06-27 @ 07:34:29
URL: http://natalies.se
Postat av: aye

Hejhej

Skulle verkligen uppsaktat ifall du kunde ta lite av din värdefulla tid och svara på en fråga i min blogg.. Det handlar om vilken som är din favo-outfit.. där finns 2 bilder att välja mellan..

Klicka på länken nedan & svara:

http://ayealfayadh.devote.se/blogs/5184925/vilken-aer-er-favorit-outfits-.htm#WriteComment

Tack på förhand//Ayealfayadh.devote.se



2010-06-28 @ 23:56:40
URL: http://ayealfayadh.devote.se

Skriv nånting sött här!

Du heter?
Remember me! ;)

Din e-mail? Endast jag kan se den.

Din blogg heter?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0