Mätt som en plätt. :)

Tjaba, sitter här mätt som en plätt. :) Har ätit gooooood potatis gratäng med revbenspjäll. *MUMS* Sen 2 mackor med räkost på och till sist maräng tårta med jordgubbar och glass. Känner mig 5 kg tyngre just nu men det var det värt. ;D Idag har vi varit i kyrkan hela dagen, brukar ju åka dit varannan söndag men nu var det ett tag sen. Fast vi var mest utanför, jag, älskling och svägerska gick en liten promenad också. Det var rätt så mysigt .. :) Imorgon ska jag nog städa och så, sen efter det ska vi nog dra och bada någonstans. Ska passa på att njuta för fullt nu sista veckan innan jag börjar jobba! Shit, vad närvös jag är. Vet inte varför, men jag brukar alltid bli så himla närvös när jag ska till ett nytt ställe och möta många nya människor. Tänk om jag gör bort mig, det är dom ända gångerna som jag skäms men annars brukar jag skita i om jag gör bort mig eller nånting. Men just vid såna tillfällen, men och andra sidan så blir det aldrig värre än vad jag tänker mig. Jag ska ju dessutom bara jobba 15 dagar sammanlagt så det klarar jag väl. :) Skönt att få lite cash sen i alla fall, då ska jag shoppa, shoppa, shoppa och så ska vi till grönan också tror jag. Men eftersom jag inte kan åka nånting typ så får jag väl spela och vinna en massa istället. (: Har ni varit nånting på Gröna lund i år? och i så fall, vilken åkatraktion diggar ni bäst? ;) Mina favoriter får bli Pop expressen, Extreme och Katapulten på delad första plats, kan inte bestämma mig riktigt vilken som är skönast. Men det var allt från mig för idag, hehe. Är lite trött så ska nog bara ta det lugnt och lägga mig snart och inte anstränga hjärnan för mycket. Bye bye! <3 /Jennifer.



(Bilden är googlad)


Kommentarer
Postat av: becca

va där första veckan av sommarlovet med mina kompisar

extreem,katapulten o jetline<3

2010-06-30 @ 00:30:23
Postat av: Mikaela

Insaine e bäst :) fast jag fick så jääävla ont i nacken

2010-06-30 @ 02:28:46
URL: http://prinsessanmikkiz.blogg.se/

Skriv nånting sött här!

Du heter?
Remember me! ;)

Din e-mail? Endast jag kan se den.

Din blogg heter?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0