Kalabalik morgon!

Hej mina rarings. :) Hur är läget idag då denna måndag? Själv har jag väl haft en helt okej dag. Har knappt varit ute nånting mer än en runda till centrum för att älsklingen skulle köpa Comviq kompis och yttligare 1 paket cancer pinnar. -.- (Aja baja, dags att sluta snart) Men jag har i alla fall städat lite idag, skulle gjort det igår egentligen men då var vi ju i kyrkan. Nu måste man byta sängkläder 24/7 känns det som, det blir ju rätt så varmt när man är 2 personer i en säng nära fönstret också och det är 20 grader varmt ute! Men min älskling har fixat en fläkt in hit så vi får hoppas på att den hjälper. Imorse så vaknade jag väldigt underligt, jag vaknade typ av att det var värsta kalabalik här hemma. Det var tydligen en fet lastbil som hade kört in i området och nästan kört in i staket, tagit ner en stolpe och massa buskar och sist men inte minst ett elskåp som dessutom explodera så vi hade strömavbrott ett bra tag .. Men det löste sig som tur var, undrar bara vad det var för idiot som tror att han kunde köra in på en liten väg med 2 stora släp? Jag ska inte sura över det nu i alla fall, men det blev ju verkligen kaos typ, haha. Vi käkade god mat idag och efter det kolla vi på Chile - Brasil matchen, tyvärr förlora Chile med 3 - 0. :( Men dom var ändå riktigt duktiga tycker jag. Sen så fick jag reda på en sak, en vän till mig ska flytta till Skogås imorgon med hennes lilla dotter som snart är 6 månader gammal! Ska nog träffa henne om hon orkar imorgon eftermiddag/kväll för på dagen ska jag och älskling dra och bada! :) Vi får se om vi blir några till också .. Men jag ska nog sova snart, klockan är ju redan 23:30. ;O Godnatt på er. <3 /Jennifer.

Kommentarer

Skriv nånting sött här!

Du heter?
Remember me! ;)

Din e-mail? Endast jag kan se den.

Din blogg heter?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0