Veckans mage, 26.





Lilla ängel, kan inte tiden gå fortare? Vill bara att du ska komma ut så jag äntligen får hålla dig i mina armar, pussa på dig och kolla på dig i flera timmar. Det är helt otroligt att jag och min älskling ska få uppfostra en helt ny individ, som vi ska skydda och älska i all evighet! Som vi alltid ska finnas till för och ta hand om .. Att jag redan älskar dig så mycket våran efterlängtade Juan Valentino Perez Palma. <3 Då ska vi inte tala om hur mycket kärlek du kommer få när du kommer ut från mammas mage. Men vi går i alla fall i väntans tider, och nu är det bara 14 veckor kvar tills vi äntligen får träffa dig. :) Du är det bästa som hänt oss redan, den bästa gåvan som vi kunnat få av Gud och jag önskar mig ingenting annat. <3 /Stolt lycklig blivande mamma.


Kommentarer

Skriv nånting sött här!

Du heter?
Remember me! ;)

Din e-mail? Endast jag kan se den.

Din blogg heter?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0